Tuesday, July 7, 2009

Manja Minuman Kurma dengan Manjakani

Manja Minuman Kurma dengan Manjakani


Amaran Keras Lelaki di larang membaca
Waring Not to be read by men


Komen Pertama
rindu manja
Dulu saya ada masalah hormon tetapi selepas mengambil Manja maslah hormon tiada lagi. Manja juga mengeratkan hubungan saya dan suami. Saya tidak perlu makan ubat doktor lagi. Terima kasih Manja. Manja sungguh berkhasiat.
Komen Kedua
rindu manja
Selepas menggunakan-nya rasa selesa, segar, tiada maslah sengal-sengal sendi, tidur pun nyenyak. Badan ringan dan semngat sex pun menakjubkan. Suami bilang ada ummph...
Komen Ketiga
Photobucket
Semenjak melahirkan anak yang kelima, ianya menjadi amalan sekarang. Saya rasa lebih bertenaga. Sehari setin sudah cukup untuk keperluan peribadi saya. Tidak perlu lagi makan sebarang jamu.
- Tidak perlu pil vitamin penambah tenaga
- Tidak perlu lagi jamu untuk menghilangkan keputihan
- Tidak perlu lagi jamu sari rapat
Komen Keempat
rindu manja
Produk ini lain dari yang lain. Ianya berkesan dan berkualiti, sesuai untuk semua wanita yang berkahwin
Komen Kelima
Photobucket
Amat sesuai untuk melegakan sembelit dan menyembuhkan sakit buasir yang saya alami. Terima kasih! Manja..

Komen Keenam
Photobucket
Produk ini sangat baik dan dapat menghilangkan penyakit keputihan

Komen Ketujuh
Photobucket
Saya telah menggunakan ketiga-ketiga produk Manja. Ianya memberi tenaga, kebersihan dan kewangian dan yang membuat malam saya saya seperti malam-malam pertama, ada ump..ummp..kata suami saya
Komen Kelapan
Photobucket
Selepas menjalani satu pembedahan saya punya selalu basah. manja telah membantu saya selepas seminggu meminumnya. Malah sakit senggugut sudah hilang dan menjadikan saya lebih selesa, berkeyakinan, tidak perlu makan ubat doktor lagi dan yang pastinya saya bahagia. Terima kasih MANJA
Komen Kesembilan
Selepas saya melahirkan anak ke 4 melalui pembedahan, saya amat bimbang dengan keadaan luka saya kerana ini adalah kedua saya dibedah. Bertambah bimbang bila mengenangkan setiap kali dalam pantang saya alami sembelit. Bayangkanlah betapa sukarnya saya menghadapi situasi begini. Kebetulan pula ikan haruan amat sukar diperolehi di tempat saya. Ingin minum pati haruan saya tidak lalu sebab rasanya meloyakan saya. Saya bertambah runsing bila luka pembedahan menampakkan tanda kemerahan dan bermanah serta sakit.



Saya mengadu dengan suami tentang keadaan luka saya. Suami saya mencadangkan saya mencuba minuman Manja kerana beliau pernah mendengar cerita kawan-kawan beliau tentang minuman Manja amat berkhasiat dan cepat menyembuhkan luka. Suami saya membelikan saya minuman Manja sepanjang saya dalam pantang.

Selepas seminggu meminum minuman Manja saya rasa semakin sihat dan luka saya telah kering dan tempat luka tiada rasa sakit lagi.

Pembuangan air besar juga lancar, tiada sembelit lagi. Darah nifas juga berkurangan.

Tiba masanya saya hendak membuka benang jahitan, saya amat takut sebab jahitan saya menggunakan hanya sejalur benang dan perlu ditarik dari hujung tepi. Saya dapat bayangkan betapa sakitnya nanti.



Alhamdullilah ketika benang ditarik ia ia tidak melekat dan amat mudah ditarik dan saya tidak rasa sakit cuma ngilu sahaja. Rakan saya pun hairan dan bertanya gunakan apa?

manja minuman kurma dengan manjakani


Saya pun memberitahu beliau rahsianya. Sekarang Manja telah merapatkan lagi hubungan saya dan rakan saya dan kami sama-sama minum minuman Manja untuk kesejahteraan suami isteri dan demi kesihatan.

Terima kasih Manja pengalaman bersamamu tidak akan dilupakan. Sesungguhnya kau amat istimewa dan membanggakan. Terima kasih.

After the birth of my fourth child through cesarean, I was so worried about the wound because it was my second delivery through this method. I felt even more disturbed, when I suffered constipation every time during postnatal. Moreover, it was difficult to get black fish at my place. It was hard for me because I could not take fish extract. I was even more distressed because the wound had turned reddish and festered. It was also painful.




I told my husband about my wound. So he suggested me to drink Manja . He had heard his friend mentioning products by Manja, which claimed to be a nutritious drink and could also help to heal wounds rapidly. My husband bought the drink and after taking the drink for a week I felt healthier, the wound had dried and there was no more pain.



The drink had also reduced my lochia (bloody discharge). But then there was another problem that I had to face, the removal of the stitches. I could imagine how painful it would be when the stitches were to be pulled out of the skin. But thank God, when the stitches were pulled out, it did not stick on the skin and it was easily drawn.



All my friend thought that it was extraordinary because I did not feel any pain. So I told them my secret. Since that day, Manja has made the relationship between me and my friend even closer than before and we decided to take Manja daily for a healthy living and also for the benefits of our loved ones.

Thank you Manja. I will never forget my experience with you. You are indeed very special and splendid. Thank you.

Fauziah Bte. Chek Mat, 32 tahun, Melaka





Komen Kesepuluh

Minuman Kurma dengan Manjakani sememangnya benar-benar baik untuk kesihatan dan member reaksi yang amat baik.

Bayangkan sudah selama tiga bulan saya mengamalkan meminum satu tin sehari, selama tiga bulan itu juga kedatangan haid saya teratur dan sentiasa tepat pada satu haribulan setiap bulan.

Sebelum itu saya sering risau memikirkan haid yang tidak teratur, kadang-kadang lambat dua minggu atau kadang-kadang datang dua kali dalam sebulan. Bukan itu sahaja setiap kali haid, saya sentiasa mengalami sakit perut yang amat sangat. Sering kali saya mengambil ubat penahan sakit (khas untuk haid), tetapi kini saya sudah tidak mengalami sakit perut lagi setiap kali datang haid.



Untuk pengetahuan saya pernah mengandung sebanyak lima kali dan dua daripadanya mengalami keguguran (anak pertama dan kedua). Kini saya mempunyai tiga anak perempuan yang dilahirkan dalam tahun 95, 97 dan 99. Saya berkahwin dalam usia 19 tahun iaitu pada tahun 1992 dan kini saya baru berusia 27 tahun. Namun saya merasakan seks mula pudar mungkin kerana saya sering melahirkan anak menyebabkan otot faraj saya mulai mengendur. Terus terang saya rasakan zakar suami saya seolah-olah semakin mengecil (pada hakikatnya lubang faraj saya semakin besar). Setiap kali ketika bersama saya sering kecewa dan seakan tiada nikmat lagi walaupun suami saya hebat di ranjang.

manja date drink plus

Satu lagi keajaiban saya temui setelah meminum minuman kurma dengan Manjakani , saya mulai merasakan perubahannya. Kenikmatan tersebut seperti sewaktu mula kami baru kahwin dahulu iaitu lebih kurang lapan tahun yang lepas.



Biarpun pada mulanya suami saya mempersendakan kehangatan malam pertama, sudah tentu semua orang perempuan di Malaysia berebut-rebut untuk membelinya, itu hanya tipu seperti produk yang lain katanya.

manja date drink plus

Kini saya boleh tersenyum dan sering menyindirnya kerana produk ini memang berkesan dan ini diakui oleh suami saya yang mengatakan saya semakin menghairahkan ketika bersama. Kini saya rasa sungguh bahagia dari segi batin kerana setelah beberapa tahun ini seks kami agak suram.



Apa yang pasti saya tidak segan mengkhabarkan kebaikan produk Manja kepada rakan-rakan yang lain dengan menyuruh mereka mencubanya sendiri barulah tahu nikmatnya, kerana nikmat bersama sukar untuk dikatakan hanya orang yang melaluinya saja dapat tahu akan erti sebenar kenikmatan itu.




Sungguhpun suami saya mengatakan mulut saya mengalahkan BERITA TERKINI DI TV3, dan lebih pantas dari internet tetapi saya tak kisah kerana saya mahu surirumah yang lain turut mencuba dan keluar dari kemelut seks mereka.

A date drink with oak galls is definitely essential for health.

I have taken the drink for three months now, and my menstrual cycle is stable. Previously I had irregular menstruation that occasionally came twice in the same month or two weeks late and I also suffered menstrual pain. Often, I had to take painkiller. But I do not face this problem anymore.

manja date drink plus

For your knowledge, I was pregnant five times and had miscarriage two times (first and second child) I have three children born in 95, 97 and 99. I got married when I was 19 in 1992 and I’m only 27 now but after few years of marriage, I began to lose interest in having an intercourse. Perhaps it was because I had deliveries too often which had caused a weak vaginal tone.




Honestly speaking, I always felt that my husband’s penis was getting smaller, but the fact was that my vaginal muscle tones were weak and the vaginal passage was stretched. Often I got frustrated every time when in bed. I couldn’t reach orgasm.

manja date drink plus

But, I felt the changes after taking Manja drink. Now, the first night feeling resumes every time when we’re in bed. Interestingly, during the course of consumption, my husband often made a jesting remark and said that everything was a fraud.



But after experiencing the difference himself he could only smile and admitted that the product was effective. I was very happy with his positive remarks. Manja has made my marriage life fascinating.




I am not embarrassed to tell my friend about this product and persuade them to try the product themselves. Only those who have experienced it know the difference. Even though my husband says that I’m `loud’, still I’m not embarrassed and continue on telling people about the product and encouraging housewives to try out this product that is a solution to their sexual dilemma.


Sijah Anak Ejut, 27 tahun, Sibu, Sarawak




Setiap malam adalah malam pertama

Minuman kurma dengan Manjakani (formulasi baru) Manja yang mengandungi karbohidrat, vitamin A & C, kalsium, protein dan zat besi ini member tenaga serta memastikan kesihatan wanita pada tahap optimum. Ia juga membantu mengatasi masalah:

Senggugut/menstruasi
Minum 1 tin selepas sarapan pagi dan 1 tin selepas makan malam selama 7 hari berturut-turut sebelum haid.
Semasa haid, minum 1 tin pada waktu pagi dan 1 tin waktu malam.

Haid tidak teratur
Minumlah 1 tin pada waktu pagi dan 1 tin pada waktu malam semasa haid. Selepas tamatnya peredaran, minumlah 1 tin pada waktu pagi dan 1 tin pada waktu malam selama 7 hari berturut-turut.

Keputihan serius
Minum 1 tin selepas sarapan pagi, 1 tin selepas makan tengahari, 1 tin pada waktu minum petang dan 1 tin sebelum tidur selama 30 hari berturut-turut. Sekiranya terdapat tanda-tanda keputihan berkurangan, minum kepada 1 tin pada waktu pagi dan 1 tin pada waktu malam.

Selepas bersalin dan keguguran
Anda hanya boleh meminum produk ini selepas 10 hari dari tarikh bersalin
Minum 1 tin selepas sarapan pagi, 1 tin selepas makan tengahari, 1 tin pada waktu minum petang dan 1 tin sebelum tidur selama 40 hari berturut-turut. Hentikan hubungan kelamin selama 40 hari (tempoh pantang), semasa pengambilan minuman ini.


Mengetatkan vagina (JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN)
Minum 1 tin selepas sarapan pagi, 1 tin selepas makan tengahari, 1 tin pada waktu minum petang dan 1 tin sebelum tidur selama 3 hari berturut-turut (tidak dibenarkan sama sekali mengadakan hubungan kelamin) bagi mereka yang pertama kali mengambil produk ini. Sekiranya pengamal minuman ini yang terhenti minum produk ini selama seminggu, sila ulang semula cara di atas (latihan tradisional & senaman tradisional mesti dilakukan)

Amalan harian
Minumlah produk ini 1 tin setiap pagi.

Amaran
Tidak sesuai untuk wanita yang hamil. Wanita selepas bersalin hendaklah minum minuman ini menurut cara pengambilan yang dinasihatkan, jangan sesekalipun dicampurkan dengan ais. Bagi ibu yang menyusukan anak bolehlah mengambil produk ini tanpa mengambil produk lain seperti jamu.

Cara meminum
1. Buang air kecil sebelum minum.
2. Selepas membuka tin, minumlah minuman sehingga habis.
3. Minum sambil duduk tegak dengan kedua peha dirapatkan.


A new formulation of Date Drink Plus with carbohydrate, vitamin A & C, calcium, protein and iron provides energy and ensures women’s health in optimum. It also helps,

Menstruation / Menstrual pain
Consume 1 can after breakfast and 1 can after dinner for 7 consecutive days before menstruation.
During menstruation consume 1 can in the morning and 1 can at night.

Unstable menstruation
If the date of menstruation cannot be determined, consume 1 can in the morning and 1 can at night during menstruation. Consume 1 can in the morning and 1 can at night for 7 consecutive days after menstruation.

Serious discharge
Consume 1 can each after breakfast, after lunch, during tea and before bed for 30 consecutive days. If the discharge is reduce, consume 1 can in the morning and 1 can at night.

Post-pregnancy and miscarriage
Only to be consumed 10 days after delivery.
Consume 1 can each after breakfast, after lunch, during tea and before bed for 40 consecutive days. Please refrain from intimate activities during the course of consumption.

Tighten vagina (MONEY BACK GUARANTEE)
Consume 1 can each after breakfast, after lunch, during tea and before bed for 3 consecutive days. (Please refrain from intimate activities during the course of consumption) for those who consuming the drink for the first time. Should you stop taking the drink for a week, consume as per advised above and please perform the traditional exercises.

Daily consumption
Consume 1 can every morning.

Warning
Not suitable for pregnant women. Post-pregnancies mother should consume this drink according to the recommended dosage. Never consume this drink with ice. Breast-feeding mother can take this product without taking other herbs.

To consume
1. Urinate before the consumption.
2. Upon opening the cans, please complete the conpsumtion.
3. Consume while sitting straight with thighs together.

Pengguna yang menghadapi penyakit kencing manis dan darah tinggi dinasihatkan agar berjumpa doctor sebelum meminum produk ini. Pengguna produk lain atau ubatan lain tidak dibenarka semasa menggunakan produk ini.

Consume diagnosed with diabetes and high blood pressure are advised to consult the doctor before the consumption of this product. Do not use other herbs or drugs during the consumption.

No comments:

Post a Comment