Friday, July 10, 2009

Manja Harmony Cream Plus

rindu manja
Strawberry Harmony Cream Plus
Nikmati variasi malammu
feel the nightly variation


rindu manja
Apple Harmony Cream Plus
Sentuhan naluri
Sensual touch


rindu manja
Mango Harmony Cream Plus
Pengikat dua hati
Two hearths reunited



Manja Harmony Cream Plus
Krim unik ciptaan terbaru Manja, memenuhi naluri setiap wanita millenium dengan memberikan dan mengabadikan kepuasan, kenimaktan dan keghairahan. Krim ini membangkitkan nostalgia saat-saat manis malam pertama dan memenuhi impian lelaki di alaf baru ini. Manj Harmony Cream Plus dengan 3 jenis haruman yang terbaru, Strawberi, Epal dan Mangga yang di import dari Paris.
Antara kandungan vaselin: Memenuhi keperluan USP, NF dan FDA. Selamat dari segi dermatologi dan tidak mengganggu liang kulit normal.

Cara-cara menggunakan Manja Harmony Cream Plus

1. Pastikan jari dan kuku berada di dalam keadaan yang bersih. (Diagram 1)

(Diagram 2)
2. Dengan jari bersih, bersihkan faraj dengan menggunakan air dan pembesih harian wanita Manja. (Diagram 2)


3. Keringkan sekitar bahagian faraj tersebut dan lapkan dengan kain yang bersih (Diagram 2)


(Diagram 3)
4. Selepas itu, dengan menggunakan jari yang bersih, masukkan krim ke dalam dinding lubang faraj (dalam keadaan mencangkung) dan sapukan krim ke dalam dinding lubang faraj sehingga rata mengikut keperluan individu. (Diagram 3)


(Diagram 4)
5. Rapatkan kedua-dua belah peha dan kaki dan berehatlah mengikut keselesaan masing-masing. Krim berkesan dalam 5 saat. Walau bagaimanapun untuk mendapat kesab maksimum, tunggu sehingga 20 minit sebelum mengadakan hubungan kelamin . (Diagram 4) *Sekiranya hubungan kelamin tidak berlaku, sila ikuti cara pencucian nombor (6) dan (7)
(Diagram 5)

6. Selepas mengadakan hubungan kelamin, pastikan faraj dilap dahulu sehingga tidak meninggalkan kesan minyak. (Diagram 5)
7. Cucilah faraj sehingga bersih dengan menggunakan Pembersih harian wanita Manja dan bilas dengan air sehingga kesan minyak. (Diagram 5)



Peringatan
Kandungan sebotol Manja Harmony Cream Plus adalah 10g.
Setiap hubungan kelamin memerlukan satu sapuan bersamaan dengan lebuh kurang 2g.
Oleh itu, untuk penggunaan kandungan sebotol krim yang tepat adalah 5 kali hubungan kelamin.

Kesan sampingan
Jika tertelan atau termakan Manja Harmony Cream Plus dan mungkin akan menyebabkan rasa tidak selesa pada lidah, adalah disarankan agar meminum air suam sebanyak mungkin.
Selain daripada symptom di atas, tidak diketahui.

Amaran
Tidak sesuai untuk pasangan yang inginkan zuriat, wanita yang mengandung, ketika dalam haid wanita yang mengalami alah kulit (Skin allergy).
Penggunaan kondom tidak dibenarkan.

Penting
Hanya digunakan apabila hendak melakukan hubungan kelamin sahaja.

Pasangan lelaki dan wanita
Hendaklah membuang air kecil selepas setaip hubungan kelamin, iaitu selepas menggunakan Manja Harmony Cream Plus.

Pihak syarikat tidak bertanggungjawab sekiranya pengguna tidak mengikut cara penggunaan yang disyorkan.

Manja Harmony Cream Plus
The new Manja cream satisfies every modern woman with a great pleasure and ardor that create eternal passion to fulfill the desires of every man as well as to bring back the sweet nostalgic moments of the first night.
Manja Harmony Cream Plus with 3 new fragrances, strawberry, apple and mango.

Vaseline
Meets the requirements of USP, NF and FDA. Dematologically safe and will not irritate normal skin or clog pores.


To use Manja Harmony Cream Plus
(Diagram 1)

1. Wash hands and fingers thoroughly. (Diagram 1)

(Diagram 2)
2. With clean fingers, wash the vaginal area with Manja feminine hygiene wash. (Diagram 2)

3. Dry off the vaginal area completely. (Diagram 3)

(Diagram 3)
4. Then, with a clean finger, apply the cream onto the vaginal muscles wall (in crouching position) in accordance with individual’s needs, ciculate gently and evenly. (Diagram 3) *If discontinue lovemaking, wash the vaginal area thoroughly. Follow instructions (6) and (7)

(Diagram 4)
5. Rest with feet and thighs together. The cream takes effect in 5 seconds. However, to gain a maximum effect wait for at least 20 minutes before lovemaking. (Diagram 4)
6. Wipe off the vaginal area and ensure that the area is completely oily free. (Diagram 5)

(Diagram 5)

7. Wash the vaginal area with Manja feminine hygiene wash thoroughly and ensure the area is oily free. (Diagram 5)



Photobucket

Attention
One bottle of Manja Harmony Cream Plus contains 10g.
Every lovemaking needs 2g which equals to a single application of the cream, thus sufficient for 5 times of lovemaking.

Side Effects
If Manja Harmony Cream Plus is consumed more than (2g) which may cause irritation on the tongue, it is advaised to drink plenty of warm water.
Other than the symptom above, is unknown.

Warning
Not suitable for fertility, pregnancy, during menstruation skin allergy or sensitive skin.
Condom is not permissible during the consumption.

Important
Only to be used for lovemaking

Male and female partner
It is necessary to urinate after every love making that is after using Harmony Cream.

The distributor will not be responsible due to user’s failure in following the instructions of the consumption suggested.

Komen Pengguna 1

rindu manja
Selepas melahirkan anak yang kedua empat bulan lalu, timbul kegusaran dihati.." mampukah saya menggembirakan suami seperti dahulu?" Lantas saya mencuba Krim Harmoni. Hasilnya saya amat berpuashati. Saya sudah memberikan yang terbaik buat suami tercinta. Terima kasih daun keladi.. Manja.

Komen Pengguna 2

rindu manja
Selepas mencuba Krim Harmoni Manja , saya merasa kenikmatan yang sukar diluahkan melalui kata-kata. Hanya naluri dan perasaan yang sungguh menyerinikkan seperti malam pertama. Ianya ketat hingga suami tersenyum puas dan tertanya-tanya apakah ubat yang saya guna. Tentulah Manja

Komen Pengguna 5

Saya sering resah apabila diajak suami untuk bersama. Setelah hampir 18 tahun berkhawin dan mempunyai 3 cahaya mata. Keresahan itu timbul kerana kebimbangan suami tidak mendapat kepuasan. Maklumlah setelah melahirkan 3 anak, sedikit sebanyak hubungan itu tidak seketat dan seanjal dulu. Walau berbagai jamu sudah dicuba namun hasilnya tidak begitu sempurna sehingga saya mencuba Krim Manja.

Kini segala keresahan dan kebimbangan telah diganti dengan kenikmatan penuh kepuasan. Komen saya mengenai Krim Manja : “Sungguh ajaib, sungguh hebat. Kepadatannya sukar untuk digambarkan sekali puan-puan mencuba. Setiap kali kepanasan kepuasan malam pertama berulang”. Terima kasih Manja, itulah ungkapan yang diberi suami sudah selesai. Tentu dia puas dan nikmat.

I felt troubled when my husband asked me to be in bed together. I have been married for 18 years. I was worried and troubled about getting in bed with my husband because I was afraid that I would not be able to satisfy him. I knew that after given birth to 3 children, the intercourse would be less satisfying and ‘loose’. I have tried many types of traditional herbs but with no satisfying results only until I used Manja Harmony Cream: “Miraculous and awesome.

The closeness and the tightness are beyond imagination. Every warmth night is a magical first night, indescribable touch resumes every passionate night”. Thank you Manja for I’m sure my husband has tasted a genuine satisfaction.
Houreyaty Bt. Abdullah, 36 tahun, Kuala Lumpur

rindu manja

No comments:

Post a Comment